METODOLOGIA

Un cop realitzada la recerca per situar-me i conèixer la COMUNICACIÓ NO VERBAL, he decidit ampliar el meu coneixement mitjançant entrevistes i una enquesta.

Amb l’objectiu de conèixer el procés de realització i les característiques d’un anunci amb comunicació no verbal, realitzaré dues entrevistes a diferents publicistes que m’aportaran informació tècnica sobre el tema i m’ajudaran a entendre el rol que desenvolupa la comunicació no verbal quan es vol crear la necessitat de comprar.

Després, vull conèixer de quina forma afecta aquesta publicitat a la societat i si aquells que veuen els anuncis són realment conscients de la necessitat de compra que creen els publicistes mitjançant el llenguatge no verbal. Per tal de conèixer aquest fet des d’un punt de vista professional entrevistaré a tres psicòlegs experts en el tema.

Tot seguit, faré una recerca de l'opinió pública respecte al tema tractat a través de la realització d'una enquesta virtual

Abans de poder donar resposta a les preguntes que em vaig plantejar al començament del treball de recerca, d’analitzar tot el que m’han explicat els especialistes entrevistats i estudiar el contingut de la recerca que he realitzat sobre la comunicació no verbal, analitzaré cinc anuncis publicitaris
La informació adquirida prèviament em servirà per realitzar l’anàlisi de cada anunci.

Una altra part pràctica que vull fer és treballar la comunicació no verbal del blog. El meu objectiu és crear un treball que compleixi les espectatives que em vaig plantejar a l'inici.

Finalment, recolliré tota la informació que he rebut durant el temps de la realització del treball de recerca i podré contestar, àmpliament, amb precisió i coneixent, totes les preguntes plantejades al voltant de les quals s’ha desenvolupat el meu treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario