INTRODUCCIÓ

Partint d’un interès personal en LA PUBLICITAT I EL MARKETING, he triat LA COMUNICACIÓ NO VERBAL per tractar un tema tan ampli d’una forma més concreta i precisa. 

Donant voltes al tema que vull investigar, m’he adonat que un Document Word se’m quedaria curt per desenvolupar totes les idees que tinc al cap. Per aquest motiu, he creat aquest NECESSARI blog. Un blog molt personal que em donarà l'oportunitat de crear imatges, vídeos i altre tipus de material i aprendre a desenvolupar aquestes eines on la única autora sigui jo. Aquesta recerca també em servirà per obtenir nous coneixements que, de ben segur, m'ajudaran a créixer intel·lectualment.

El  present  treball  ha començat amb una simple pregunta, de la qual, com sovint passa, segur que em portarà a inimaginables respostes. Al meu cap rondaven infinites idees, però el meu últim objectiu és el CONÈIXER.

Les meves inquietuds pel món on la participació del llenguatge no verbal té un paper important a l’hora de l’adquisició de productes, és el punt inicial del meu projecte. Així, davant la situació actual de consumisme desmesurat, crec del tot necessari intentar trobar l’explicació de la importància que té el llenguatge no verbal en aquesta societat consumista que ens envolta.

I això m'ha fet plantejar-me diferents qüestions.


Els comerciants utilitzen el llenguatge no verbal com a una estratègia de venda dels seus productes i aquest fet ens condiciona en la compra? Però...


“Com utilitzen la comunicació no verbal?"
“Com reaccionem nosaltres a aquesta influència?”


Aquestes són les preguntes que plantejo desenvolupar en el meu treball de recerca.

La meva hipòtesi a totes dues és que sí que ens afecta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario