ANNEX

Entrevista publicista
  1. Els publicistes a l'hora de crear un anunci (de qualsevol tipus), li donen més importància a la comunicació verbal o a la no verbal? Per què ho fan així?
  2. Quina és la finalitat de la comunicació no verbal en el marketing (publicitat subliminal, colors...)?
  3. Quines són les eines no verbals amb més eficàcia que utilitzen els publicistes per arribar al consumidor?
  4. L'objectiu de la publicitat és vendre. Si s'aconsegueix, donen igual els mètodes utilitzats per aconseguir-ho?
  5. En la publicitat es ven allò que volen els clients poden ‘dominar-los' els publicistes?

Entrevista psicòleg
  1. Els consumidors som plenament conscients de com el marketing influeix en les nostres vides?
  2. El paper de la comunicació no verbal és important en aquesta influència?
  3. Es podria arribar a evitar aquesta influència? Com?
  4. Quan veiem un anunci, som capaços de retenir el 100% de la informació? Per què?
  5. Els publicistes tenen capacitat per ‘dominar’ els clients?

Enquestahttps://docs.google.com/forms/d/1heiHATaW1OYgu5exGssZ3hz6TGsgkBHsAQTC0P6n1g4/viewform?c=0&w=1




No hay comentarios:

Publicar un comentario