- Els publicistes a l'hora de crear un anunci (de qualsevol tipus), li donen més importància a la comunicació verbal o a la no verbal? Per què ho fan així?
- Quina és la finalitat de la comunicació no verbal en el marketing (publicitat subliminal, colors...)?
- Quines són les eines no verbals amb més eficàcia que utilitzen els publicistes per arribar al consumidor?
- L'objectiu de la publicitat és vendre. Si s'aconsegueix, donen igual els mètodes utilitzats per aconseguir-ho?
- En la publicitat es ven allò que volen els clients poden ‘dominar-los' els publicistes?
Entrevista psicòleg
- Els consumidors som plenament conscients de com el marketing influeix en les nostres vides?
- El paper de la comunicació no verbal és important en aquesta influència?
- Es podria arribar a evitar aquesta influència? Com?
- Quan veiem un anunci, som capaços de retenir el 100% de la informació? Per què?
- Els publicistes tenen capacitat per ‘dominar’ els clients?
Enquesta: https://docs.google.com/forms/d/1heiHATaW1OYgu5exGssZ3hz6TGsgkBHsAQTC0P6n1g4/viewform?c=0&w=1
No hay comentarios:
Publicar un comentario